Nu har jag hittat hit:)

Jaha då ska man försöka vara aktiv här nu då efter många frågor och tjat varför jag aldrig skriver här:P Men har uppdaterat mitt liv någonannanstans innan men nu är det detta som gäller, får vi se hur det går hehe. Har precis läst mina polares bloggar här, dels Veronicas, det var sjuuuuukt kul å träffa dig med, och håller med det får absolut inte gå 3 år tills nästa gång vi ses igen! Sen har jag även läst min underbara älsklings blogg Angelica älskar dig så himla mycket gumman!! Tusen tack för alt du tror på mig och lyssnar! Du är guld värd!
Detta inlägget blir inte så långt men framöver ska ja försöka berätta lite om mitt liv och vad som händer men just nu så är allt bara så förvirrande och omständigt så väljer att vänta med att berätta nått!

på återseende inom en snart framtid..... förhoppningsvis=)

Kommentarer
Postat av: snultan

älskar dej med o vilken fin text :D
hoppas få läsa mkt mer! puss

2007-08-24 @ 13:32:40
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: V

Weei
Sara har hittat hit .. :P hoppas man får läsa mkt nu ..
PUSSS

2007-08-24 @ 13:52:13
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-24 @ 14:14:50
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0