Dan före dopparedagen

Äntligen julafton i morgon då=) Får man se om tomten kommer eller ej haha. Jag tror nog att jag varit ganska snäll iår eller jag kan ju alltis hoppas iaf. Iår blev jag klar med julklapparna relativt tidigt å det var skönt de slappa man all trängsel i affärer med all folkmassa=) Men den här riktiga julkänskan har ja inte fått än tyvärr, det e ju fortfarande nått som saknas. den vita fina snön=( Men men man borde ju vara van att fira jul utan snö men det är ändå rätt tråkigt.
Idag har man julstädat och satt upp julgranen, ska man bara klä den med med de ska vi göra i kväll syrran, jag och mamma=) Sen ska man göra de goda knäcken o de goda julgodiset med eller mamma gör väl de mesta men jag hjälper till att äta de=) hehe
Igår var jag på bio i Lund med en polare, såg förtrollad, dne var faktiskt bra=) Pip- Love him;) En mycket trevlig kväll.Tack tack!
Juldagen blir de en runda till Björket tror jag, lär vara en himla massa folk där brukar vara kul=) Sen på nyår blir de kanske en fest i Höör eller här i Hässleholms trakterna, beror lite på=) Hehe men jag vet ju iaf vart jag helst vill vara får man bara hoppas att det blir så med. De går om man bara vill! =)
Nä nu ska jag ta och städa vidare här lite men god Jul på er alla där ute och ha en trevlig jul nu!

image119

Kommentarer
Postat av: Charming man

God jul!

2007-12-23 @ 16:44:50
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Angelica

god jul =)

2007-12-24 @ 01:15:10
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Kal P dal

hmm.. jasså.. va e d för en polare då??
men filmen va bra:-)

2007-12-24 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0