GOD JUL

image120

Äntligen är det julafton idag då=) Och endast en timme kvar till Kalle Anka. Sen är det god mat som väntar och julklappsöppning=)=) Jag är som ett litet barn på julafton jag hehe.
Igår blev de läggdags ganska så sent för höll på med julstök hela kvällen typ.Självklart var kameran med=)Så tänkte jag skulle slänga uppp lite bilder från igår, Sofi och jag löjlade oss lite med men självklart kommer de bilder på de åxå, de bjuder vi på=P Hehe Det kommer även upp bilder från idag=)



Sådär ja det var några av bilderna som är tagna hitintills=)Det kommer säkerligen upp fler senare ikväll=) Och även efter morgon dagen;) ha en tiktigt trevlig Jul nu alla där ute! Nu ska ja gå å se Kalle Anka snart=)




Kommentarer
Postat av: Angelica

mamma var tomte men på den bilden så var de ja..

2007-12-26 @ 19:52:42
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Lustigt, jag tog också kort på våran gran med paket under och på våra finska julstjärnor vi bakade. Väldigt likadant tänkt på bilder :P

2007-12-29 @ 17:19:40
Postat av: Anders

söta bilder :)

2008-01-25 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0