Grattis Marie

Yes Marie vann!!Hon var en mycket värdig vinnare! Nog pratat om idol nu hehe=)
Lördag idag och jag har precis kommit hem från stan, har vart och köpt hårfärg och lite annat smått å gott till håret, så nu ska jag förhoppningsvis bli fin=) Det blir en lugn lördagskväll idag, kolla lite på tv och fixa håret är det som händer. Nästa helg hoppas jag att det händer nått för det blir lite långtråkigt om man bara ska ha lugna helger hela tiden haha, Just nu längtar jag tills min syster kommer ner för vi har så kul ihop och ska ut på juldagen och festa och det brukar bli skoj=) Men det är ju ett tag tills dess, tror hon kommer typ 17 December. Så får vänta ett tag till.

image105    SAKNAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Angelica

skoj=)

2007-12-18 @ 15:09:15
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0