Idol Final

Heja  Marie!! Jag tycker Marie gjorde bäst från sig ikväll occh Amanda har jag lite svårt för men bägge är duktiga och Amanda är väldigt "egen" om jag får uttrycka mig så. Så bägge är egentligen värdiga vinnare men måste man heja på någon så blir det ändå Marie jag hejar på=)
Jag såg det sista av Idol hemma hos Peter, för han ville jag skulle komma förbi en stund innan han skulle till jobb så stack dit en timme typ men nu är man hemma igen,.Det är konstigt så fort jag går utanför hans dörr så saknar man han och bara vill backa och komma tillbaka till han igen. Fastän vi ses hyssat mycket ändå, lagom tycker jag men ända så saknar man alltid han lite;) Men vi ses snart igen=)
Nu ska jag lägga mig i soffan och lägga på mig lite kilon av godis:P Hehe mitt nyårslöfte tror jag ska bli att börja träna igen och mer än en gång på 6 mån=P Haha vi får se om jag lyckas. Jag har funderat mycket på hur Nyårsafton blir i år och vem man är med och vad man göra liksom, jag vet ju precis drömmen om hur jag vill ha det, men sen om det blir så det är en annan femma, man kan ju inte mer än hoppas=)
Natti natti alla där ute!

Ska det bli      Eller  ???????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0