Juldagen

Oj nu var de några dagar sen jag skrev ett blogg inlägg minsann, men har inte vart hemma så mycket på ett par dagar hehe haft massa för mig=) Måste ju börja med att det blev ändrade planer på juldagen det blev inget björket för mig och syrran utan vi blev bjudna på en förfest i Höör, massa folk, när vi kom dit och vi kom hyffsat tidigt var de redan ca 50 pers där redan så det var en hel del. det var i en golfrestrange så de var rätt stor plats ändå och mycket trevliga människor där och musik så det var väldigt skoj måste jag säga, fastän jag bara kände två där men jag lärde känna lite nytt folk med=)Alltid kul. Sen efter den festen fortsatte vi mot Jägers i en fullproppad buss med roliga människor..Haha kul syrran att vi satt på samma buss utan vi visste om det, där satt vi och smsa massa Haha=), Första gången för min del att vara på Jägers men de var mycket kul där med och massa folk så de kanske inte var första och sista=) Vi får väl se. Tack för en trevlig kväll iaf Filip och alla andra som var med ;)
Sen idag har man jobbat då,det gick bra men märks att man vart i från de lite hehe. Å snart är det dags att vara på förskola i en vecka på en heltids tjänst=P Får vi se hur det går hehe hoppas på att de ska gå bra men de bör de väl göra.
I morgon ska jag och Syrran åka och shoppa lite (förhoppningsvis) i Kristianstad får hoppas man hittar nått nu på rean=) Sen efter det blir det en tur till Tyringe igen och jobba några timmar i morrn kväll, sen efter det vet jag inget som händer, vet bara att jag ska jobba på Söndag kväll med. Snart är det Nyår med och inte helt bestämt än vart jag o syrran ska fara, de beror fortfarande lite på en massa saker, men hoppas de löser sig på nått sätt iaf. Annars får vi ordna en hyffsat lugn fest kväll här hemma=)De funkar det med men men vi får se helt enkelt.
Oj glömde ju berätta att julafton blev en trevlig kväll med fina julklappar så tack så himla mycket för de fina paketen=) Nu ska jag snart krypa ner, för måste upp ganska tidigt i morgon om jag ska hinna med allt vi planerat att göra men vi hörs inom en snart framtid, var så säkra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0