Lars Winnerbäck.... Love him

Sitter här och lyssnar på musik och bara tar det lugnt, är så himla skönt att göra det tycker jag. Lyssnar just nu på Lars Winnerbäck, och jag måste säga att han är så himla jävla bra!
Nu tror ni säker att jag börjat gilla han nu och att jag inte lyssnat på han fören nu men så är det inte det är bara det att jag inte har suttit ner och lyssnat på hans texter fören nu riktigt ordentligt=)
Varför jag skriver detta har jag ingen aning om egentligen men jag skulle skriva ett blogg inlägg tänkte jag men hade inget direkt speciellt att skriva idag så det fick bli vad det blev helt enkelt=P
Vad händer då ikväll då, det kan man undra?! jag vet faktiskt inte, ska kanske en sväng till Höör men vi får se hur det blir, inget helt bestämt än, i morgon ska man ju jobba med så.
Hoppas alla får en trevlig Lördags kväll iaf vi får se vad min blir=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0