Listor

snabb fakta...
1. pierca näsan eller tungan? näsan isf,men har inget av de.
2. vara seriös eller rolig? rolig
3. dricka röd eller grön mjölk? jag dricker vit jag=P
4. brinna upp eller drunkna? drunkna
5. umgås med dina fiender eller föräldrar? har inga fiender

svara ärligt ...
1. tycker du om någon? Absolut, finns många
2. sol eller måne? sol
3. vinter eller höst? vinter
4. vänster eller höger? skiter i vilket=P
5. soligt eller regn? soligt
6. vaniljglass eller chokladglass? choklad

om dig...
1. hur mycket är klockan just nu? 19.25
2. vart vill du bo? I en trevlig stad
3. hur många barn vill du ha? 2
4. vill du gifta dig? ja när jag har den rätta
5. rullar du spagettin eller skär? skär
6. har du ätit sushi? nej, kommer nog aldrig göra heller.
7. favoritglass? svår fråga det där...
8. hur många olika flingor har du i skåpet? 1, men äter dem aldrig
9. humör? lite nerstämd och väldigt fundersam

har du de senaste 24 timmarna...
1. pussat någon? nej=(
2. sjungit? ja
3. blivit kramad? nope
4. känt dig fånig? tror jag inte
5. saknat någon? ja ..
6. dansat galet? nej inte idag
7. klippt håret? nej
8. gråtit? nej.
9. ljugit? nej
10. blivit kysst? nej

grejer...
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej inte än sålänge iaf
2. har du hund? nej
3. tycker du att du är attraktiv? Ibland kanske:P
4. sover du helst själv eller med någon? med någon såklart
5. tror du på spöken? nej



favoritcafé: brukar inte fika så ofta så I dont know
favorittidning: solo
favoritplagg i garderoben just nu: Min gråa lång tröja
längd: 160 cm
byter gärna garderob med: paris hilton eller nån som är rik
vanligaste färgen på mina kläder: blandat men det är mycket svart o vitt tyvärr
byxa eller kjol: Byxa
sminktips till allmänheten: inte för mycket puder och grejer.
senast utlästa bok: oj de var längesen jag läste en bok sist men när de väl var så var de väl nån tråkig bok i skolan=P
mitt rum kan beskrivas som: kan bli bättre
mig själv med tre ord: ärlig.snäll,omtänksam
jag ville bli när jag var liten: Frisör
höger- eller vänsterhänt: höger.
är det nåt du absolut inte äter: Lever och det finns 100 saker till men de kan vi ta en annan gång
kläder just nu: svarta jeans, grå linne och vita strumpor=P
vad sa du senast: Tack för maten
fisk eller badkruka: beror på värmen haha
hur många kuddar sover du med: har sex stycken.men sover med två, nån som vill låna de andra?;)
spelar du nåt instrument: nej.
morgon/nattmänniska: är nog lite av bägge, om man kan det?
sparare eller slösare: hmm, slösare :S
bästa film: finns så många.
har du några homosexuella vänner: Nej
tror du på mirakel: Kanske, men mer ödet isåfall
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut.kan man inte de ska man inte ha förhållande
hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
bio eller promenad: bio
är du kittlig: på vissa ställen kanske hehe
snarkar du? ibland
stjärntecken? Vädur
äckligaste insekten: ormar helt klart uhhh..
största svaghet: BLYG
det här är jag bra på: Lyssna på andra och försöka förstå
bästa bok? Gömda
vad händer efter skolan: Nu är det jobb som gäller, som jag har längtat=P
chips, morötter eller godis? godis
pizza eller hamburgare? Hamburgare
stökigt eller välstädat? Städat tycker jag är bäst=P
gillar du att sjunga? jaa :D sen om jag kan det är en annan femma..
kaffe? Nej nej

Kommentarer
Postat av: Angelica

skoj=)

2007-12-09 @ 21:30:43
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0