Livet är inte en dans på rosor

13 december- Lucia


Japp idag är det Lucia och självklart fick man se ett fint luciatåg på jobbet i morse hehe själv deltog man inte, nä jag hade ingen större lust med det=P Men kul att se iaf.
Sen fick man ju sin andra julklapp för iår med från jobbet, fint faktiskt och det behövs ju.


Sen idag fick man även sina jultidningar man beställt och jag har suttit och läst en hel del idag och tänkte jag slänger upp ett par bilder på böckerna jag beställde=) Dem är väldigt roliga och lärorika faktiskt.


Så där det var lite bilder med på allt nytt denna vecka hehe. Vad händer då till helgen? Jo fredag kväll blir de jobb några timmar, lördag ska jag till Helsingborg, väla med min kära moster=) Se om man hittar nått fint. Sen söndagen blir till att ta det lugnt och sen jobba några timmar på kvällen det är vad jag vet nu iaf men planerna kan alltid ändras det vet man aldrig. Sen på Måndag kommer syster yster äntligen hit, får man se vad för kul som händer då.=) Planera lite inför nyår iaf hade jag tänkt mig, börjar bli dags för det nu.Sen är det ju inte långt kvar till Julafton=) MYS! hehe
Nä nu ska jag ta och fixa lite saker här innan läggdags men vi hörs snart igen mina trogna fans=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

fina julklappar o böcker. de där har du nog nytta av får vi hoppas=) ha en bra helg

puspuss

2007-12-13 @ 22:12:01
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Dem böckerna måste jag se någon gång. :D
Frågan är om dem är seriösa eller roliga :O

2007-12-29 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0