Mera jobb

Japp nu blir det mer jobb även efter jul=) Idag ringde de från Förskolan där jag jobbar lite extra ibland och frågade om ja ville jobba en hel vecka, vecka 2. Och det ville jag ju så klart och jag hade inget inbokat jobb på Hemgården så det gick fint fint det=) jag tackar och tar emot hehe. Ska dit i morgon och hämta ut mitt schema för det är på två olika avdelningar så. Vad har annars hänt idag då? Jag har stått för matlagningen idag hehe och då blev det kassler och potatisgratäng (den goda jag och angelica åt när hon var här) =) MMMM mycket gott=) Så innan dess var jag pch handla lite och så men annars har här inte hänt allt för mycket. Det blir en lugn kväll idag.
Sen resten av veckan ska jag ju jobba så. Men det är bara några timmar på kvällen så rätt lugnt ändå. Måste hinna gå på stan en sväng nu i veckan med och fixa de sista julklapparna så jag blir helt klar. Tänkte jag kanske kunde göra det på Torsdag. vi får väl se hur det blir med det.
 Nä nu har jag inget mer intressant att meddela här så det är nog bäst att jag avrundar här och så får vi höras en annan gång när det har hänt lite mera intressanta saker i mitt liv haha!
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad gott med den maten =)

jobbar du i helgen också eller?

2007-12-18 @ 22:18:30
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

mm jag säger det samma..jävla svin.. o ja hon får skylla sej själv för hon e så jävla dum den bruden

2007-12-23 @ 12:05:06
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0