shopping i Väla Centrum

Jaha då är det kanske dags för ett blogg inlägg om helgen som precis har passerat förbi=) Jag jobbade ju några timmar i fredags så det var en ganska lugn fredag kväll. Sen på Lördagen tog jag tåget ner till Helsingborg och där stod min kära moster och väntade på mig=) Så vi tog bussen direkt ut till väla och där satte shoppingen igång och leken "tömma kontot" kunde börja haha. Jag hittat mycket fint som jag ville ha och självklart köpte jag enhel del av det jag ville ha. Kommer lite bilder här på en del saker jag köpte iaf=) Jag köpte även en massa julklappar så nu är jag nästan klar med alla, har väl 2 kvar men de fixar jag nu i veckan så det är lugna puckar=) Hade det mycket trevligt på Väla och det vart en lyckat lördag och var ju borta hela dagen så den lördagen gick fort.
Söndagen spenderade jag på jobb några timmar på kvällen men innan dess var jag hemma och slog in lite julklappar och sen kom en Sebbe förbi och hjälpte mig med min mp3 spelare vilket inte gick så bra dock, har en för gammal data:( men men det e fixat nu iaf tack vännen för hjälpen, tur det finns andra som har lite modernare  dator=P hehe.
Nu är det en ny vecka och idag kom Syrran Sofi,från skene på besök=) Nu har man henne hemma här över jul och nyår så nu blir det lite fest hehe. Nyårsfesten kanske fixad, dyker det inte upp nått jätte speciellt här i Hässleholm,nån som verkligen verkligen vill ha mig med på fest så hänger vi på där vi blivit bjudna haha, vi får väl se=)  Nä nu ska jag ta och umgås lite med syrran innan jag ska sova. Btw jag ska förresten jobba onsdag,torsdag,fredag och lördag, kul va?=P Sen är det julafton!!!Tjoho!! Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Angelica

låter som en bra helg och bra med massa jobb nu =)

2007-12-18 @ 15:05:50
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0