Trist väder

Jaha då var det Fredag idag då och regnet öser ner utanför fönstret=( Vart är den fina vita snön som borde vara här? Ingen jul utan snö...
Idag är det IDOL FINAL! det får man ju inte missa, jag tror ju att amanda tar hem hela skiten men man vet ju aldrig så bäst att titta på det=) händer nog inget annat mer spännande iaf så. I morgon tänkte jag att jag skulle försöka ta mig ner till stan och köpa hårfärg och be mamma färga mitt hår, för det är inte vackert just nu=( vi får se hur det blir med det. Men nått annat planerat för helgen har jag inte. Får se lite om det dyker upp något kul. annars blir det bara en lugn helg och försöka bli frisk igen.

Tack förresten alla som kommenterat mina bilder jag la in från helgen=) Mycket kul att läsa och kul att se att det är många som kollat=) TACK!
Och Tack Angelica för den fina filmen du gjorde;) Du är helt underbar!<3 Jag har funderat på att snart börja kolla biljetter upp till Stockholm så jag kan hitta några billiga om ett tag, för saknar dig redan ju!=) Vi får se när det blir!
Eller kanske ska vänta till du fyller 20 å åka upp då hehe, vi kan ju fira vårt ihopa?!=) Aja vi får se hur det blir.
Nu ska jag fortsätta städa lite här så jag blir klar någon gång men ha en trevlig Fredag alla där ute och ta det lugnt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0