Vecka 49

Nu sitter man här och är jätte förkyld så idag blev det inget jobb för min del=( har precis skrivit blogg inlägget om helgen och fixat med alla bilder.Nu väntar jag bara på filmen från Angelica=) Nu är snart denna vecka slut med, det har gått grymt snabbt alltså, men det är bra, snart helg igen ju=) Inte för att jag har nått planerat direkt men skönt med helg ändå på nått sätt. Angelica åkte hem i Måndags kväll och efter det drog jag hem en stund till Peter, vart bara några timmar för sen skulle han iväg å jobba ju men man fick träffas lite iaf och det är ju aldrig fel=)
Sen i Tisdag och i går jobbade jag. Efter jobbet igår kom Peter hit och hjälpte mig att bygga ihop min byrå, och jag måste säga som mamma sa: "han var ju duktig på det där" det gick väldigt fort och inget fel, vi var ett bra team haha;) Tack sötnos! Sen efter vi gjort klart den gick vi hem till Peter en stund och bara myste;) Gillar dig väldigt mycket !
Det är väl vad som hänt hitintills på denna vecka, nu är det ju bara en dag kvar och den blir att spendera framför tv:n i morgon kväll vid Idol finalen!!!=)Tror jag iaf.
Nu ska jag ta och dricka lite honungsvatten och fika lite och försöka bli av med förkylning, vi får se om jag lyckas, men ha det fint alla där ute och på återseende=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

mm skönt med helg

2007-12-06 @ 19:45:04
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0