Vilken underbar Helg

Jaha då har den underbara helgen passerat förbi, det har varit kanon! Dock lite besviken på Fredagen, eller inte besviken men en liten miss blev där men det blev bra tillslut trots allt, ibland har man tur=) kl 9.00 var jag nere och mötte min underbara Angelica och vi drog hem en stund men sen gjorde vi i ordning oss och drog en sväng till Kristianstad och shooppa lite och käkade god mat=) bara gick runt och myste. Det tog några timmar så sen när vi väl kom hem så kände vi oss lite stressade med att hinna med allt vi planerat att göra så lite ändrade planer blev det men det blev bra. vi hann med att fäga hår och fixa i ordning oss och dricka lite hehe=) vi hann även med att göra en  musikvideo haha, mycket bra blev den, att jag kunde sjunga så snyggt det hade jag ingen aning om haha!

Väl på tåget ner till Helsingborg var en rolig tur ner, haha jävla skåningar=P Eller kanske ska säga jävla Stockholmare som man snarare fick höra hela resan ner=) Väl ute i helsingborg var det skoj träffade lite polare till angelica och de var så snälla och frågade om vi ville följa med hem och vänta där tills tåget gick, för alla uteställen stängde 3 och tåget gick inte fören 06.40 så vi hängde med till dem och satt där och snackade en stund, men sen vart vi så uttråkade att vi drog ner till bussstationen och väntade på bussen, men vi tröttnade snart på det med så vi tog en taxi till knutpunkten och där sov vi några timmar innan tåget tog oss hem. 8.00 var vi i säng på Lördags morgon, så himla skönt att vara hemma, fy fan vilken resa! Men kul hade vi det kan man inte säga annat om. ska slänga upp lite bilder från kvällen tänkte jag=)



Där var det några bilder från den kvällen, dock inte ens hälften av vad vi tog:P Men nu tänkte jag bara slänga upp lite bilder från resten av helgen, vi var ju ute en hel del här i Hässleholm och tog lite roliga foton och även här hemma=)Vi hade även en myskväll med med två filmer och god mat. Så smångom ska vi väl göra en film med alla dessa bilder, eller rättare sagt angelica ska göra det, det ser jag framemot att se haha=)


Som ni säkert kan se genom att kolla på dessa bilder så hade vi det grymt kul=) Och jag kommer sakna dig med Angelica så himla mycket och jag längtar redan tills vi ses nästa gång! <3 Glömmer aldrig denna helg!

Vi för alltid!



Kommentarer
Postat av: Marcus

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY!
:D Grymt snygga båda två blev (A)

2007-12-06 @ 18:07:46
Postat av: Angelica

jättefina bilder=) hade grymt kul ja med o kommer sakna dej enorm mkt som alltid men vi får se till o ses snart o då hoppas ja att du kan komma upp o hälsa på mej =)

2007-12-06 @ 19:46:21
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Sebbe

Aa, verkar ju ha varit en alldels lysande helg.
Lagom hårt att vara hemma klockan 8.00 på morgonen :P Men det är det väl lätt värt :)

Snygga bilder har ni tagit också, Hässleholm verkar ju nästan se lite små mysigt ut :P Hehe.

2007-12-06 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0