Änglalik

Till den BÄSTA                                                                                                                      Om dig, Angelica

Du är så snäll och rar,
du är den bästa vän jag har.
Min bästa vän kommer du förbli,
för ingen har så kul som vi.
Vi hittar alltid på massa trams
och om vi bråkar blir vi alltid sams.
Du är den bästa vän jag har,
i mitt minne finns du alltid kvar.
Även om du bor långt bort från mig,
är jag alltid bästa vän med dig.
Vi hittar alltid på någonting att göra,
ingen kan vår vänskap förstöra.
Du stöttar och hjälper, finns där för mig,
du är den bästa vän man kan tänka sig.
Du är snäll och du är bäst, du är min bästa vän allra mest.
Du lyssnar och förstår,
och aldrig från mig du går.
Ingen kan någonsin ersätta dig,
du betyder så mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Angelica

I love you!!!!

2007-11-30 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0