Äntligen söndag

Har nog aldrig längtat så mycket till en Söndag i hela mitt liv, som ja har väntat på denna dagen=)Hoppas att det blir en bra kväll, Hehe egentligen är det väl inte så där jätte speciellt men för mig är det det, de ska bli mysigt och trevligt. Ska ju åka till Peter och vi ska laga lite mat tillsammans och hyra någon film och bara ha en helt underbart mysig kväll, har vi tänkt. bara han o jag=)
Vi får se vad som händer hehe, men det är vad jag vet att vi ska göra just nu iaf. Vad har annars hänt i helgen? Inte mycket..eller jo jag var ju i Kristianstad en sväng igår och köpte nya skor=) Det behövdes verkligen mina andra är det stora hål i så det känns skönt att ha ett par hela och fick dem för ett väldigt bra pris så är hel nöjd=) Kommer kanske upp bilder lite senare, syrran har lånat min kamera men ska hämta den idag så slänger nog upp lite bilder sen från helgen. Förresten en liten ska jag vill framföra till Peter, vet ju att du läser min blogg nu ju hehe, det var bara kul att du ringde igår eller i natt menar jag *ler* behöver inte be om ursäkt, du väckte mig inte hehe. Bara kul när du ringer!

Nä nu måste jag börja göra mig lite redo för snart är klockan 16.00=) Men ha det fint alla där ute och hoppas ni får en bra vecka, vi hörs säkert snart igen=)



ps. Längtar efter dig gumman, men snart så snart får vi äntligen ses <3 ds.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tur att jag har dig ja, det är jag glad för skall du veta. Längtar längtar en massa!

2007-11-20 @ 18:45:05
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0