En underbar känsla

Då sitter man här igen, har jobbat ikväll och kom hem för snart en timma sen, har bara hunnit kolla på Bonde söker fru=) Hehe dem är ju för söta alla bönder haha=) De är så kul och mysigt att kolla på par som är nykära eller vad man ska säga, jag kan känna igen mig i de där just nu ;)
En underbar känsla! och man hoppas man alltid kommer känna så. När jag väl satsar på någon och verkligen vill få det att funka och har de bra tillsammans med så ger jag ALLT för att det ska vara så bra som möjligt, och självklart krävs det att man är två som vill annars kan det blir lite svårt, men jag är inte den som ger upp i kärlek om man kan uttrycka sig så. Jag vill och försöker visa min kärlek på bästa sätt men det är inte alltid det lättaste man är så rädd att man ska visa för mycket, för fort osv.
Det är svårt att visa vad och när som är bäst liksom, men jag gör mitt bästa=)Man har ju lärt sig lite med åren=P
Det viktigaste är ändå tycker jag att veta vad den andre känner så man vet var man har varandra och känslorna om de finns där osv.
Kärleken är inte lätt ialla lägen men när den är bra är det som bäst!=)

image76


Kommentarer
Postat av: Anonym

\o/
Förlåt att jag inte besvarat sms, glömmer ständigt att ladda mobilen. :S
Ha det fint!

2007-12-01 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0