filmkväll

Jaha då var det söndag igen då, igen... igår jobbade man och sen efter det drog man hem till Sebbe och kollade film,1408 vart det, den var bra faktiskt fast väldigt komplicerad ibland men det gick absolut att se på=)
image49

Sen efter det drog jag hem och kollade tv en stund sen var det läggdags för var lagom trött hehe. så det var väl min helg i stora drag. jobb och en filmkväll var vad som stod på min meny, undrar vad som kommer här näst, nästa helg??!!

Faaaaan vad jag längtar tills den sista November alltså, det är helt sjukt men jag längtar såååå himla mkt!=) vi har så himla mycket att prata om och vi har ju ett mål innan vi blir 25, och de närmar sig, eller hur gumman?;) Vi måste ju fixa detta nu, annars får vi stå ut med varandra 24 timmar om dygnet och det vill vi ju helst inte hahaha:P

Nä nu vet ja inget me rå skriva om, nu ska ja gå å kolla lite tv men vi hörs puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi*ler* jag längtar också en massa massa men SNART SÅ :D :D :D

och ja det där me reklamen e sant hehe, vi började halv fyra o va klara halv sju eller nåt sånt :P jooobbigt.. madde jobbar me de varje natt till söndag.

2007-11-05 @ 18:47:58
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

ja man får hoppas de går bra =) allt blir ju billigare iaf. jätteskönt!=)

2007-11-05 @ 22:58:02
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

ja den gruppen e bra =) hehe.

mm de e fan störande vet inte varför hon gör de :S ska fan snacka me henne hon måste byta!

2007-11-06 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0