Fredag 9 November

Tänkte jag skulle slänga upp de där bilderna ja lovat er=) på min nya tröja...Det blir dock bara två bilder för de var dem enda som blev någorlunda bra=)
 


Där blev dem upplagda=) fiiin vaaaa???=P Eller vad säger du Angelica hehe =) Jaha idag är det Fredag å vad händer då?? jo det är jobb i kväll eller ja nu från 12.45-21.15 sen är det hem bara å ta det lugnt, förresten glömde ju säga det.igår var jag hemma hos Peter å kollade lite tv och snackade bara, mycket trevligt=) Han är en trevlig liten prick hehe. Sen på lördag får vi se vad som händer,inget direkt planerat iaf så det får väl bli som det blir helt enkelt! Något annat kul har inte hänt direkt som är värt att skriva ner iaf haha. Men skriver kanske ett längre blogg inlägg nästa gång men nu har jag lite brådis här, måste käka innan jag ska med tåget kl 12. Men vi hörs alla där ute ha det så bra och trevlig helg=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

jättwe fin tröja.. vart har du köpt den ?
vem e
peter ? ;)

2007-11-09 @ 13:02:05
Postat av: Angelica

din jävla härmapa ;)

2007-11-09 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0