Inte långt kvar nu

Idag är det endast 3 dagar kvar tills vi ses, det är ett jävla tjatande det här och nedräkning kanske ni tycker osm läser bloggen men för mig har det en stor betydelse, om man inte träffat sin bästa kompis på 1/2 år så spelar tre dagar tills man äntligen får träffas en väldigt stor roll=)
Idag har man vart hos läkaren med på Spirometri (För astman) och det gick fint. Men lite jobbigt är det allt hehe.
Sen efter det gick man och kolla kontot om lönen fanns där och hur mycket och det gjorde det och jag blev super glad så stack ner och började göra av med pengarna på en gång, klackade om mina stövlar och köpte lite fina underkläder=) Gjorde inte av med alla pengarna bara lite hehe.
Imorgon fundrar jag på att kanske köpa mig en byrå, det är nått jag velat ha och behöver så varför inte slå till när man kan?! rätt billig var den med tycker jag, ska bara se om jag kan få någon att köra mig för lite svårt att bära hem sakerna hehe, men det ska nog inte vara några problem.

Ikväll blir det jobb några timmar och sen sover jag i Tyringe för i morgon är det jobb mellan 7-13 och sen jobb mellan 18-21 så i morgon är det en full jobbedag=) Men på pausen där emellan åker jag hem för jag ska hämta paketet från H&M som kommit=)wiiie hoppas det passar bara. Sen resten av veckan blir det jobb på torsdag kväll med troligtvis och sen ledig Fredag för då kommer ju du min älskade angelica!!!!=)
Nej nu är det dags för mig att äta lite inna det är dags att åka iväg till jobbet

Tjao!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Wiiiie! :) LÄNGTAR!!!

Hur går en sån där spirometri till?

Jag sökte ett barnflicke jobb i lund igår! :D

2007-11-27 @ 19:23:03
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0