Jag är kär!!!

image65 Denna Pyjamasen beställde jag för en vecka sen, ska få den i present av angelica, antingen blir det som försenad födelsedags present eller så blir det som min julklapp=) vi får se. Men jag hoppas verkligen den passar bara, jag blev helt kär i den när jag såg den hehe.

Jaha idag är det Fredag och planerna för lördagen har blivit ändrade jag måste jobba istället på Lördag morgon då ja hade tänkt kolla när Peter spelade men inte det inte, får bli en annan gång=( Sene fter jobb blir det att fira brorsan som har fyllt år lite,sen på kvällen får vi se vad som händer. Jag hoppas det händer nått iaf. så helgen och nästa vecka går fooooooort=P 7 dagar kvar i dag älskling tills vi ses=) Nästa helg är planerad in i minsta detalj=)
Nä nu ska jag gå och äta lite och sen kolla lite tv för att sen sticka till jobbet och jobba ikväll, men ha en bra fredagskväll alla där ute, själv ska jag spendera min på jobb, lagom kul=P men men.

På återseende/ §nult

Kommentarer
Postat av: mattias

Pyjamasen hmm hmm hmm hmm du komemr ju se ut som en gris ju hihihihihihihiihihiihiihihii kram vännen

2007-11-23 @ 17:07:12
Postat av: Angelica

jo klart jag har råd ja får ju lön hehe. ja den e söt pyjamasen.. ses om en vecka :D

2007-11-23 @ 18:02:28
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

Kul att höra :) får se om ja vågar klippa mej nu i veckan :)

2007-11-25 @ 17:34:20
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0