Kul tidsfördriv

Kul tidsfördriv

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Mm ja de står väl inget som skulle va negativt..

Vad gillar folk bäst hos dig?
Jaja ska köra hem först

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hehe vad bra då, ska du göra i kväll då?

Vad var det första du sa imorse?
Jag skickade ett sms till christian igår...

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Nej men vi tycker ju om varandra så

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Nej nej men då kör vi då?käka i tyirnge

Så vad säger du under förspel?
Är du hemma än?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Mm hittar du i K-stad?jaja gör som du vill;)

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jaja har du inget att göra så ska jag vara hemma hela kvällen;)

Vad sjunger ditt favoritband om?
Ja det hoppas jag med

Haha lite kul vart de, men Angelica fick bättre svar på sina frågor, var mer roligare svar på hennes liksom:P

Kommentarer
Postat av: Angelica

haah ah lite kul allt speciellt de där under förspelet :p hhah

2007-11-14 @ 17:28:20
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Marcus

Gott skratt fick jag av några av mina svar xD
Men synd att jag just rensat SMS-listan, kom inte längre än "Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?" :( Alla och du Sara, får skicka mer SMS ^^.

2007-11-14 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0