Låt denna vecka gå fort

Jaha då har vi en ny vecka framför oss och jag hoppas verkligen det går undan av bara farten för nu är det inte länge tills min underbara kommer=) På fredag vid 9 tiden står jag på hässleholms station och tar emot dig med öppna armar;) Sen ska helgen gå sakta som bara den hehe. vi får se om vi lyckas.
I veckan blir det lite jobb och städa undan här lite och planera lite med mat och så inför helgen. Sen så kommer förhoppningsvis det jag och Angelica har beställt från H&M i veckan med=) Hoppas det passar bara annars blir jag ledsen=(

Vad har då hänt i helgen hos mig då Ja i Fredags jobbade man på kvällen och sen jobbade man 7-16 på Lördagen så det vart ingen titt på Peter när han bowlade, men å andra sidan så fick jag ju träffa han på Lördags kvällen=) Innan Peter kom så firade vi min bror lite här hemma med med god mat och lite dricka=) Var kul.
Sen på söndagen så kom Peter förbi och vi kollade tv och myste som hör Söndagarna till hehe, vi hade det så mysigt och ville inte lämna varandra att han stannade kvar och sov med mig tills i morse då han gick hem=) Mysigt värre! Me like You... och jag vet att det är besvarat <3. Blev så glad igår och det tror jag du märkte=)

Ikväll blir det jobb några timmar=) Men annars idag händer inte så mycket, så kallt ute så jag vill inte gå ut hehe men jag ska gå å lägga mig i soffan och kolla tv och läsa hänt extra=) Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaså jobbar ikväll?=)

2007-11-26 @ 17:27:56
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0