Livet ser ljust ut...än sålänge

I dag när jag vaknade låg jag och tänkte på mitt liv och kom fram till att det är faktiskt ganska bra, det ser ganska ljust ut just nu. De ringer fån jobbet och vill att jag ska jobba både från äldreboendet och förskolan och man kan se pengarna rulla in. Sen så har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska göra med mitt körkort och jag har kommit fram till att jag har verkligen inte råd med några körlektioner just nu, visst jag jobbar rätt mkt men jag kommer aldrig upp i dem summorna som behövs till ett körkort så jag har lagt det där på hyllan lite och ska istället fokusera mig på att skaffa ett fast jobb och så småningom flytta hemifrån. Ska spara lite pengar då och då å sen ta någon intensiv utbildning eller göra om allt, men just nu pallar jag det inte och har framför allt inte råd. Sen om man ser på kärleken då så ser det för tillfälligt ljust ut men allt kan hända, jag har lärt mig att inte ha för stora förhoppningar och det har jag inte heller men om man ser på det just nu så ser det ljust ut och jag trivs som fisken i vattnet=) hehe.
Sen har jag ju min största kärlek Angelica och den är alltid stadig och den kan man alltid lita på att den finns där i vått och torrt, och hon kommer ju ner snart till mig och då jäklar ska vi mysa haha=) Kan livet vara bättre än vad det är nu?Jo det kan det förståss, mitt liv är inte perfekt men det är hyffsat bra och jag trivs just nu med att ha det så här.

Snart är det jul med och jag längtar faktiskt, tycker det är så mysigt med julen och alla tillbehör, alla ljusslingor och den fina vita snön (förhoppningsvis) sen så klart alla fina julklappar man får och får ge bort=) Undrar om man måste hitta någon julklapp till någon pojkvän detta året=P De fick man ju göra för ett år sen, hatar det, för det är så himla svårt att hitta något till killar=) Men men vi får väl se hur det blir. Jag har räknat ut att jag har 10 personer att köpa julklappar till.. får hoppas man får en bra lön=P

Idag blev det ett ganska långt inlägg, e lite dålig på det har jag märkt men har inte vart så mycket att skriva om men nu fikc jag ihop ett par rader om mitt liv och mina tankar iaf=) Nu är det dags för mig att gå till polisen och skaffa fram lite papper, utdrag ut brottsregistret som dem vill ha på förskolan nu när jag jobbar där.

På återseende alla trogna fans=P

Kommentarer
Postat av: Angelica

låter ju jättebra gumman:) kul att du trivs med livet! uh hoppas hur många julklappar jag måste köpa ;/ haha måste räkna på det dära hehe.. blir nu ett par stycken.. vi ses snart :D

2007-11-12 @ 13:40:01
Postat av: mattias C

hmm hmm hmm när hande du tänkt o svara på mitt senaste inlägg sara hihihhihihi kram på dig

2007-11-12 @ 14:05:46
Postat av: Tobbe

Hejsan svejsan.. nu kommenterar jag :D

2007-11-12 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0