Minnen...

Hittade denna idag när jag städade bland lite papper och skräp, ska det bli en sån här biljett även iår?=P
Vad säger du Petra? hahaha...Roligt var det iaf den kvällen/morgonen det måste jag ju säga=) Speciellt vid vissa platser, på väg till Tivoli i Helsingborg ;)



Denna bilden måste jag ju bara visa, Angelica gjorde om den i svart vit det vart ju skit snyggt=)


Idag är det FREDAG och det händer inte ett skit, eller jo jag ska ju jobba=)=) tjoho!!!! äh det är bara tre timmar så rätt lugnt, däremot ska jag jobba 8 timmar i morgon men det ska nog också gå bra. Längtar lite tills i morgon faktiskt =) Vi hörs och störs hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Pedroo

Såklart det ska bli en sån biljett om det inte dyker upp nån annan "superfest", det där med vissa platser på vägen håller jag dock inte med om;) var hemskt

2007-11-22 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0