Önskelista

Jag har blivit helt förälskad i denna serie alltså, jag måste bara få den i jul alltså, förra året var det OC, men nu har man sett alla de avsnitten typ 1000 gånger så nu är det One tree hill som gäller, visst jag har säkert sett de flesta avsnitten av One Tree Hill med men inte lika många gånger. Älskar bägge serierna.
Jag vill krypa ner under en filt i vintermörkret och kolla på det, och vem vet kanske man kan få sällskap;)?

 image73

Men det är inte bara denna box som står på min önskelista i år hehe har en favorit till och den är ju bara för klockren alltså. Älskar tiffany haha

image74 image75

Nu är det bara till och hoppas att man varit tillräckligt snäll i år och att tomten kommer=P Men det tror jag nog!
Nej nu ska ja käka lite tacos innan jag ska dra till jobbet men ha det bra alla där ute så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja bra shit :) Du får kanske något av de av mej då ;)

Ja tro mig det är det jag vill faktiskt så skall verkligen försöka fixa de så kanske ja kan flytta ner nästa år :D

2007-11-26 @ 17:20:40
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0