snart helg...igen

Då var det Torsdag idag då, shit vad denna veckan har gått fort, snart slut ju. Men har jobbat  en del så det kan ha med det att göra,att tiden går fort. Jobbade lite i Tisdagskväll och onsdag, och ska även jobba idag och i morgon kväll. Något annat kul som har hänt i veckan vet jag inte... jo har ju träffat Peter lite med, en liten stund i tisdags när jag lånade filmer av han=) Han är bara fööööööör söt=) Men annars har här inte hänt allt för mycket, en lugn vecka med jobb kan man säga. Snart är helgen här och inga storslagna planer är gjorda än vad jag vet iaf hehe. Har funderat på att kanske sticka ner till Bowlinghallen på Lördag morgon och se när Peter spelar, han tyckte ju att jag kunde göra det om jag inte hade nått annat för mig och det har jag ju inte så=) Och det ska bli kul och se faktiskt. Bowla är skiiiiit kul! Sen får vi väl se vad som händer resten av Lördagen och söndagen.
Sen nästa helg!!!Åhhh då kommer ÄNTLIGEN min underbara Angelica!!!!Som vi har längtat efter denna helg=) Vi har planerat och ska försöka fullfölja planen med hehe beror väl lite på hur vi mår på lördagen =P Men fredagen blir det att laga god mat och senare på kvällen blir det UTGÅNG och FEST=) förfesten blir antingen hemma här eller hos någon i Helsingborg för det är i Helsingborg vi ska ut senare. Hoppas på en mycket rolig kväll med massa folk, och att må lite hyffsat på Lördagen så vi kan ha en myskväll med film och gott snacks haha. Vi får väl se hur det blir helt enkelt, men längtar, det gör jag som fan!=)

Snult <3 Snultan




Kommentarer
Postat av: Angelica

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN!

2007-11-22 @ 16:13:49
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0