Söndag och på dans humör

Idag är det söndag och man är gryyyymt trött,Gårddagen spenderade jag hos Peter och vi kollade film och myste och hade det allmänt trevligt, käkade pizza och bara umgicks=) Senare på kvällen där så pallade vi inte köra in till stan igen utan vi stannade kvar i Tyringe och sov där, men vi var minsann uppe tidigt i morse, kl 9 satt vi i bilen på väg hem till stan, hade annat att göra idag med så. Men när jag kom hem till min sköna stora säng så sov ja en timme till..mmmm göttt =P Men nu efter en dusch och lite mat i magen så är man lite piggare iaf, jag har kommit på vad jag ska önska mig i julklapp, det verkar så kul, jag har sett det på tv och jag har sett kompisar göra det så då vill ja med testa. vill haaaaaaaa....image52

Japp Twister Moves e de som står högt på listan nu hehe. Kanske jag köper det själv med, vet inte alls vad det kostar, men jag ska ha det iaf så är det bara=) Det är en sak av alla 100 jag vill ha i julklapp..får se hur snäll man varit i år hehe.

Jaha då är det en ny vecka i morgon då och vad som händer i veckan har jag som vanligt ingen aning om, skulle behöva ta mig in till Krisitanstad för behöver verkligen nya skor, men ekonomin håller inte riktigt med där så vi får väl se vad det blir. Annars så blir det kanske lite jobb skulle jag tro, kan ju alltid hoppas det dyker upp något, och sen kanske man ska träffa Peter lite med i veckan, vi får väl se vad man känner för helt enkelt, nu känner jag för att lägga mig i sängen och lyssna på musik. Måste ju bara säga att TAKIDA - Is It Right är en sån jävla bra låt, de har gjort fler bra låtar men den är fan bäst! Så nu ska jag ta å lyssna på den och bara vila lite.Men vi hörs och ha en fortsatt trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0