Svar till Mattias

Jaha då får jag väl skriva detta efterlängtade svaret då till min vän Mattias=) Hehe jag vet bara inte vad jag ska skriva riktigt,... men okej jag kan börja med att säga att du har rätt i allt de du skrev, jag vet att du gillade mig jätte mycket och verkligen försökte få mig, medan jag bara var helt klar med vad jag tyckte och kände och jag ville inte vara mer än din vän, visst vi hade det kul när vi sågs och så men de fanns liksom inte känslor med äkta kärlek på det sättet som krävs i ett förhållande. Jag gillade dig och allt de men inte mer som en vän och det är verkligen typiskt när man träffat en trevlig kille som verkligen gillar en och gör allt för att visa det och är hur gullig som helst så är det ändå något som är fel, då är det jag som inte känner likadant tillbaka, de brukar annars vara tvärtom men i detta fallet var det inte så och det var jätte jobbigt för jag kunde ju sätta mig in i din situation och jag visste vad du kände för mig och jag försökte verkligen göra det rätta och inte få dig att tro massa som inte fanns.
Det slutade tyvärr med att vi slutade ses och levde vidare våra liv, vi kunde inte ses som vänner som ja vill iochmed dina starka känslor. Nu idag har du en tjej och du älskar henne över allt annat och jag är så glad för din skull att du hittat en tjej du vill ha och som älskar dig!
Önskar dig all lycka till och hoppas på att vi en dag ska kunna ses som vänner!

Kommentarer
Postat av: mattias C

hihihihih du är go du sara. ja det var en jävligt jobbig tid det men det var oxå ett par år sedan nu har jag tjej o jag älskar henne över allt annat o vii ska ha barn i aprill nästa år så jag längtar o så. se om man bli en bra pappa med ju :P:P
Ja jag hade väldigt starka känslor o nu vet du ju själv hur det är att ha såna känslor för en när man ej får samma känslor tillbaka av den andra mannen/kvinnan.
Klart jag vill träffa dig det var ju ett par år sen vi träffades sist det är bara att skicka ett sms när du är i stan, så kan jag se om jag är i stan. kram lilla sara vännen

2007-11-12 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0