TACK

Vill Börja detta inlägg med att tacka alla som besöker min sida och kommenterar mina inlägg, TACK=)
Sen vill jag även säga till min underbara Angelica, att jag tycker det är så kul att du nu fått prova på att jobba på förskola och sedan kanske få en tjänst där, glad för din skull, lycka till, du klarar detta!<3

Nu till nått helt annat hehe, idag är det Torsdag och man är ledig *Skönt* men i morgon är det jobb igen, men denna gången på äldreboendet, 7-15 så det är en rätt bra tid ändå. Jag tycker det är ganska skönt att ha två extra jobb faktiskt, det är skönt att inte vara på samma ställe hela tiden och ha lite varierade tider, det är bara possitivt tycker jag.
Jag trivs bra på både förskola och äldreboende så detta passar mig utmärkt=)

Idag har man hunnit med att gå en runda i stan,letar ju en efter ett par skor, vilket inte tycks finnas här i hässleholm så jag måste verkligen ta mig till Kristianstad, det är bara det att ja har typ inga pengar så det känns som om jag skulle åka dit,köpa ett par skor sen har jag verkligen 0 kr, och det är inge kul för då kan ja inte göra någonting eller åka till jobbet ens så ja försöker vänta så länge som möljligt för snart ,snart kommer lönen=P Annars idag händer inte allt för mycket, blir nog en sväng till Peter senare i eftermiddag, jag var ju tvungen att höra av mig om ja inte skulle göra nått;) Hehe du är söt du=) De gör jag mer än gärna så så blir det nog!

Har ju sett en massa som lägger upp bilder på sig själva, bilder som är några år gamla eller iaf lite gamla så då känner jag att jag med måste göra det hehe, lite kul å se skillnader, har dock inte jätte mycket gamla bilder på datan med några ska vi nog kunna leta fram, olika hårfärger och frisyrer finns det nog iaf.
Äh jag lägger upp lite bilder iaf så får ni själva avgöra om det är någon skillnad mellan bilderna=)



Så där där har ni några fina bilder hehe, märkte att det inte är så jätte stor skillnad på dem, årmässigt alltså=)
Nä nu ska jag ta å kolla lite tv och sen hoppas in i duschen så man blir fin och ren=) Ha det fint vi hörs!

Kommentarer
Postat av: V

fina bilder på dig darling. :D

2007-11-17 @ 14:16:03
Postat av: Angelica

Fina du :)

2007-11-20 @ 18:43:15
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Anders

Den högra bilden var gullig ;)

2008-01-25 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0