Torsdag

Jaha idag är det torsdag och vad har vi för roligt att berätta idag då?hmm jo, igår var jag med syrran och ungarna på Väla Centrum i Helsingborg det var väl skoj, men det var trist att inte kunna köpa nått och som vanlig ordning hitta jag massa saker jag ville köpa=( så är det alltid, har man pengar så hittar man inget man vill ha, men har man inga pengar hittar man massa saker!

Hitta denna jag verkligen vill haaaaa=)

I gårkväll jobbade jag några timmar med sen efter väla resan, och ikväll ska jag med jobba några timmar. Pengarna rullar in sakta men säkert=P Även Fredags kvällen och lördag dag tillbringas på jobbet, efter jobbet på Lördag blir de nog en liten filmkväll=) som planerna ser ut nu iaf vi får se hur det ser ut på Lördag.

Fan vad jag längtar tills den 30 november... jag behöver dig här å nu!!! Det är inte första gången det blir så här å med all säkerhet absolut inte den sista heller, man börjar liksom kunna följa ett mönster...( du vet vad jag snackar om) Det är bara att ta nya tag och leva livet vidare.... jag har redan börjat=) haha. <3

nej nu ska ja fortsätta här hemma lite innan det är dags för jobbet igen men ha de fint alla där ute så hörs vi inom en snar framtid=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0