Att man aldrig lär sig

Idag är det en sån dag då man tänker på allt och alla och vad man gör för fel hela tiden, vad man än gör så blir det fel i slutänden. Ta det här tex: Hur mycket ska man visa en kille att man verkligen gillar honom eller hur mycket ska man bry sig om honom, och när är det rätt tillfälle att visa honom det på?
Ska man kanske inte ens visa det fören han har visat att han vill ha mig liksom eller?Ska man vänta och se, spela lite svårflörtad.Men vad händer då om man gör det, om man spelar lite svårflörtad och tex inte hör av sig och säger inte vad man känner, nä då rinner allt bara ut i sanden och man blir ledsen på nytt och fick för sig massa som inte fanns där. Killar är ju verkligen såna, kanske säger i början en massa om att han gillar en och så och de kanske blir lite dejtande och sen får man se vart det leder, men saken är den att det där dejtandet kan dra ut, man kan dejta en månad man kan dejta två månader, tre,fyra.... inget händer!! Snacka om att man har fått fel uppfattning om ordet DEJT, för en dejt trodde jag var några gånger kanske, inte i månadsvis. Man dejtar en kille kanske några gånger märker man då att det finns nått där så satsar man på det eller man vet åtminstonde om det finns något där som kan leda någon vart. Och känner man att den känslan inte finns där,Nej då säger man det och gör slut på dejtandet helt och hållet! En del killar har ju väldigt svårt med det där måste ja säga, av erfarenhet!

Jag är så trött på killar som är så fega att dem inte vågar säga vad dem tycker och tänker om en, ska det vara så himla svårt att visa eller säga vad man tycker?Jag fattar det inte!?Låt oss säga att en kille du dejtar som du verkligen gillar och ni har dejtat ett tag säger att "jag hör av mig, jag ringer dig!" visst fan går du då och väntar på att han ska ringa och om han nu inte ringer så går tankarna för fullt, varför ringer han inte, han sa ju det, har han träffat någon annan, vill han inte ses mer? osv. Medan killen då bara skiter i att ringa för han vill inte träffa dig mera! Han skiter i det istället för å ringa och säga att han inte vill dejta mer. Hur mkt hade det inte underlättat om han sa de från början eller ringt å sagt det åtminstonde?! Killar fattar inte hur mkt dem sårar genom att bara skita i att höra av sig! De anar inte...


Detta var bara lite tankar som far runt i mitt huvud just nu och saker som jag har varit med om alldeles för många gåner, har tröttnat på de här månadsvis dejtandet som aldrig leder någonstans, kan någon tala om vad ja gör för fel?Eller är det kanske så att killar bara är såna här att det är sånt man får leva med eller finns det RIKTIGA killar där ute som fattar vad som ska göras och kan vara ärliga på en gång?!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra inlägg. Killar är jävligt dåliga på att snacka. Och att vara ärliga! Dom drar ut på det hela eller säger ingenting/slutar höra av sej för att de inte sårar en, men de sårar ju en bara mer av att göra så! vi vet ju att du o ja känner exakt samma sak om detta! o de suger!

2007-10-29 @ 15:24:53
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

Det är tur vi har varann iaf =)

2007-10-29 @ 15:37:49
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: mattias C

hejsan sara lilla. det är med killar hmm då ska vi dra historien igen.
Hur länge flörtade jag med dig sara??
Hur visade jag dig att jag ville ha dig?
Var jag svårflörtad?
Sa inte jag vad jag tyckte o tänkte?
Du kan svara mig med ett blogg inlägg o skriv sen på msn när du har gjort det så går jag in o läser ler kram vännen

2007-11-06 @ 13:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0