Bio och mys

         image28
   
Jajamen denna roliga komedi film blev det på Lördags kvällen på Bio i Lund med min dejt=) Hehe Innan dess lagade vi lite god mat och käkade det och tog de bara lugnt, kollade på tv och bara myste, mycket trevligt! Ja de var Lördagen e stora drag vad hände i fredags då?hmm jo jag jobbade och sen så färgade jag äntligen mitt hår! Blev bra tycker jag=) slänger upp lite bilder här med så ni får se hur det blev=) liiite skillnad blev det allt hehe.


Vad hände mer i helgen då... hmm åkte hem i söndags och kusin och hennes söta dotter var ju på besök så ja var lite med dem och bara tog det lugnt, som man ska på en söndag=) Sen idag har jag jobbat och det ska ja göra typ resten av veckan. Mycket bra att de flyter på och beröm får man hehe mycket trevligt :D Det var en liten uppdatering detta med lite bildbevis och annat hehe vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra gumman =) 175 kr tillsammans. bra pris va :D

2007-10-25 @ 13:15:40
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0