Björne

Så där då var det dags för dagens fotografier=) Idag har man vart barnvakt åt världens sötaste unge, Albin. Jag har lärt han massa nytt idag och vi har namngett den nya fina nallen här hemma, Björne fick den heta!
Se så kul dem två hade det tillsammans.....=)



Sen när han hade fått poosa lite för kameran så var det ju min tur=P


Men jag var inte så ego att jag bara tog på mig själv inte, utan jag passade på att ta en fin Vår/sommar/Höst bild på ute platsen=)



Sådär nu har de kommit upp lite fina bilder iaf denna "roliga" lördags kvällen=P Jag längtar tills nästa helg jag hihi.Den lär bli betydligt roligare om jag får bestämma haha. Ha en toppen Lördag alla där ute!
För det ska jag gå å ha nu...... tjaooooo!!!!!


image21



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jaså nallen fick heta björne hehe. vad fin bild det är på björne och albin. och på dig också förstås hehe

2007-10-07 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0