Info om mig


Detta var roligt tyckte jag, så ja snodde listan Från Angelicas blogg och ville själv svara på frågorna=) se hur de gick!=)

Hur svarar du i hemtelefonen? Med mitt namn.... Hej det är Sara?!
Hur svarar du i mobiltelefonen? är det jobbet svarar jag Hej det är Sara, annars bara hej typ
Hur mycket pengar har du? just nu...hmmm 500 kr ca
Senast kramat och när? I Lördags med Peter
Antal timmar sömn inatt? 10...skööööönt=)
Sov du ensam? Japp, tyvärr
Vem vet mest om dig? Angelica helt klart!!
Vem vet du mest om? Angelica
Vad ser du fram emot? Helgen=) och så klart Sthlm besök, av min älskling den sista november=)
Vad vill du ha just nu? En kram av Peter hihi
Vad längtar du mest efter? Pengar! så ja kan åka utomlands på semester:D
Vem längtar du mest efter? Min underbara Angelica!! men även lite Peter med så klart :P
Vem stör du dig på? En arbetskoliega ja jobba med häromdagen:P
Vilken buss åker du oftast? Åker så sällan buss,men när ja väl gör de blir de oftast 531 (mot Tyringe)
Anser du dig själv snygg? Jag kan ha bra dagar, ibland ser ja helt okej ut å ibland riktigt snygg men förövrigt för jävlig!:P
Har du varit kär? Japp
Är du kär nu? Nja... Jag tror jag börjar bli kär...kanske =)
Är du en bra partner? Självklart!
Har någon varit otrogen mot dig? Nej, inte vad jag vet iaf:P
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad haha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jajamen de gör jag=) Varje dag nästan..
Vad åt du senast? Äppelkaka och vaniljsås....mmmm mums!
Är du polare med grannarna? självklart, mycket bra polare är vi=) Hehe
Vilken tid gick du upp imorse? 9.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov antagligen
Vad är det första du gör på morgonen? Går upp och gör frukost och läser Norra Skåne.
Vad ska du göra efter det här? Stänga av datan och krypa ner i min säng och sova lite

Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi skooooj va :D

2007-10-18 @ 13:22:26
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: björn

fullt att ljuga. vem gör frukosten?

2007-10-28 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0