Lördags mys

LÖRDAG= MYS..... kan man få en mycket bättre lördag än vad ja fick? näää de vetefan alltså hehe soligt och varmt men ändå höst på samma gång, var ute och gick hand i hand med en super söt och underbar kille, och avslutade kvällen med gott käk och en film kan det blir mycket bättre?=) Underbart var vad det var! Synd att man missa att ha med kameran annars hade ja kunnat slänga upp ett par fina bilder hehe. Men men får bli till nästa gång=)

Ja de var då en inledning på min uppdatering av helgen hehe resten av helgen var mindre kul men det funkade, JOBB! behöver pengarna så det är ändå skönt på ett sätt att jag har ett jobb.Resten av veckan består även den av jobb, kvälls jobb några timmar varje kväll. Men jag ägnar mig inte bara åt jobb, nej nej jag har även ett prov nu på onsdag=D eller det är en utbildning: Insulindelegerings utbildning. Inte illa det hehe får se hur det går, men det går nog bra förhoppningsvis. Sen efter utbildningen blir det nog en sväng till Lund=) Det är väl så min vecka ser ut i princip, hyffsat bra tycker jag ändå. Ska vl försöka plugga lite teori med under dagarna jag inte jobbar.

Helgen som kommer är faktiskt redan färdig planerad och bokad till både jobb och mys=) Men mer om det kommer i mitt nästa inlägg, nu får vi koncentrera oss på denna vecka först hehe. Nu måste jag plugga vidare här så jag klarar provet och sen sticka till jobb men ha det fint alla där ute!

Bye bye

image25








Kommentarer
Postat av: angelica

trevligt=)
fin bild du slängde upp där med. skall ut o ta fina höstbilder fan..

2007-10-15 @ 13:55:40
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0