The Night

Ja igår blev det en liten mini fest dock inte så många personer som de brukar vara på festerna här men det gick ändå, vi hade det skoj, trots att de först bara var min bror och ena syrra och jag=) men sen kom ju Petra åxå lite senare på kvällen och sen gick vi ju ut, väl ute så var det väl inte så där himlans kul, kan jag inte påstå och det fanns en person där som förstörde väldigt mycket av stämningen, skulle kunna skjuta människan, jävla äckel!!!
Men jag slänger upp ett par bilder här från gårddagen innan vi gick ut=)


Brorsans dance moves=)                                                                                          


Han stod ju inte bara för dansen utan även sången klarade han av bra=)


Men han var ju inte den enda som kunde sjunga ikväll=P...Fanns ju en till..


                                                                                Petra & Jag               Åsa & Jag

Det där var lite av de bilderna vi tog igår,det blev en å annan film med när vi sjöng och dansade men det går ju inte å lägga upp här så det missar ni tyvärr=P
Vi får se när det blir en ny fest om det bli innan min älskling kommer eller inte, om inte så väntar det en brakfest med massa bilder och folk, förhoppningsvis, så håll utkik=) Ha de gött alla där ute för nu ska ja gå å vila lite...

Kommentarer
Postat av: Angelica

wiie snygga ;)

2007-10-29 @ 14:28:59
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Anonym

Sara!!! haha

2007-10-29 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0