Tråkig Fredagkväll

Ja om man har tråkigt så får man ju göra sitt bästa för att ha något att göra iaf så jag gick ut å lekte lite med kameran tog en snygg bild på den rosa himlen=)Eller snygg å snygg, aja det var lite coolt tyckte jag=)

image16

De lär säkert komma upp flera bilder senare sen på mig (EGO) ja vet men vafan,e det ingen annan här ja kan fota så blir de ju tyvärr så=P Åh jag måste bara få säga en sak, börjat lyssna på en as bra grupp nu,eller ja ja hörde en låt av dem för länge sen å idag har ja hört typ tio till av dem som e minst lika bra. The Red Jumpsuit Apparatus dem är grymt bra=)
Sitter här och lyssnar på musik och tänker på en speciell person, blev så glad när du hörde av dig idag, inte länge kvar nu.... =) Love is in the air???.......we will see;)

Nä nu ska ja lägga mig till ätta i soffan med godis skålen och kolla på tv, snart idol ju=) ha det grejjjjt alla där ute haha! vi ses!



Kommentarer
Postat av: Angelica

fin bild :)

2007-10-06 @ 11:48:14
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0