wiiiiiie

Yes idag köpte jag äntligen min efterlängtade digitalkamera=)=) är så glad att jag gjorde det trots att jag är några kronor fattigare nu eller kanske ska säga tusenlappar=P Men det är nått jag velat köpa länge och jag hitta en till bra pris så inget kunde stoppa mig hehe. Ännu gladare blev ajg sen när jag kom hem och såg att det funkade att lägga över bilderna på datan, trots att den är så gammal datan alltså=P så nu kommer de komma upp lite mer bilder här och kommer kanske även fixa bilddagbok, vi får se hehe. Men ska lägga upp lite bilder nu iaf på min kamera och även bilder på mig och min nya söta mössa jag köpt idag=) hihi.
image12så ser kameran ut iaf.
Och så här ser min nya mössa ut

Vad ska vi mer skriva idag då...hmm ja vad har hänt egentligen... inte mycket har jobbat en del nu i helgen å fram till igår sen nästa vecka ska jag ner till körskolan och köra lite men nått annat planerat har jag tyvärr inte. Hoppas ju på att få en trevlig helg nästa helg iaf;) hehe ha det fint alla där ute så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0