Björket here we go!!:)

Jaha då var det dags för helgens uppdatering, helgen då jag hade tänkt att bara vara hemma och ta det lugnt men så blev det inte, nä jag och brorsan bestämde oss att vi skulle dra till Björket på Lördag:) Jag satt hemma och försökte komma på någon mer som skulle kunna följa med, så det blev en gammal klasskompis jag aldrig umgåtts med utan för skolan, mycket skoj och hon tyckte det var jätte kul så det lär vi göra om=) Och visst var det kul, haha absolut! skit skoj! Träffade en del ute som jag kände med så vi blev ett litet mini gäng som höll ihop där ute, och självklart träffade jag folk jag aldrig sett innan=) Det var absolut en mycket trevlig kväll! om jag kom med på nån vimmelbild sen så ska jag lägga upp dem med men dem e inte uppe än men jag återkommer med det i såfall=). Drack för första gången Tequila! de ni haha, Tack brorsan=) mums....

Idag har jag och Petra vart i Kristianstad och jag gjorde ett till hål i örat, dock där uppe denna gången, mycket snyggt blev det om jag får säga det själv=) Se själva bilden och bedöm
=P Får bara hoppas det läker lika fint och bra som de andra resterande 4 hål jag har. Lite jobbigt bara att de typ tar 6 mån att läka men men ska väl stå ut hoppas jag=)



Det var lite uppdatering från helgen och idag, vad som mer sker i veckan vet ja inte än förutom att jag ska sitta barnvakt i morgon kväll och sen jobba på Fredag kväll=) Sen helgen den blir nog att spendera i Lund hos min kära kompis=) Har ju endel att prata om! Denna veckan ängnas mycket tid till att fundera för min del, så mycket kan ja säga! Ha de fint alla där ute nu ska jag lägga mig och sova.....eller jag menar fundera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0