Jaha...

Jaha då var man hos läkaren igår igen då, han konstaterade att ja var sjuk, inget snack om saken antingen rörde de sig om halsfluss eller kötelfeber, efter ett antal olika prover visade det sig att de var inget av det, men sen efter nogrannare undersökning och utredning som han kallade det:P så visade det sig att jag hade minsann halsfluss och det visades inte på ett snabb test därför det inte hade visats tidigare. De var i och med att min sänka låg på 100 och i normala fall ska den ligga på 8!! gryyyymt högt alltså, så det var tur att jag fick behandligen nu.
Så nu ska jag käka pencilin i 10 dagar så helgen ja... den blir nog bara till att ställa in=( men vi får se hur jag känner mig närmare fredag men de ser ju inte så ljust ut just nu...faaaaaaan.... Nu ska ja lägga mig å vila igen och försöka bli bra igen!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0