Jobb å Helsingborg nästa

Ja igår jobbade man igen, kul å träffa de gamla igen,eller endel av dem iaf=) De var en lugn dag och de flöt på bra så det var skönt. Efter jobb så åkte jag direkt till Helsingborg till The Tivoli med Petra. Kollade när TD Lemon (tror de stavas så) spelade och Angelic Distortion. Det är inga jätte kända band men de var faktiskt väldigt bra. Väl värda att se på och höra=) Bilder kommer längst ner på blogg inlägget. För självklart var Petras kamera med hehe.
Det var vad som hände igår, Idag är det ju Fredag vad har då hänt idag?! Jo ja har jobbat i kväll,de gick väl bra men drygt, tiden gick så sakta ibland, men nu äntligen är jag hemma iaf.
Denna helgen hade ja absolut inget planerat men så blev de visst lite planer för morgondagen nyss ändå, ska nog ut med bror min i morgon=) Bättre än å bara sitta hemma iaf, vi brukar ha kul när vi festar så hehe. Nä ja hade inte så mycket å berätta idag men kommer mer uppdatering senare efter helgen, jag tycker ja har kommit igång bra med blogg skrivandet iaf eller vad säger ni? finns de nån som läser vad jag skriver?=P

Trevlig helg på alla....


Kommentarer
Postat av: Petra

såklart min kamera var med;)

2007-09-08 @ 14:00:04
Postat av: Veronica

jag läser :D

2007-09-13 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0