Nästan en vecka i skene

Jaha då var man hemma igen från 5 dagar i Skene, fast har fart runder lite så har inte bara varit i skene utan jag har även vart i Göteborg, Ullared, Varberg och Borås.
Vad gjorde jag då i Ullared, jo jag var på det välkända Gekås och shoppa loss, det blev mycket fina kläder där och lite annat med. Sen var vi även i Varberg och där var det sko shopping eller rättare sagt stövelshopping=) Tänkte jag skulle lägga in en bild på dem, men föreställ er att dem e svarta istället för röda för det är mina=) Bilden kommer i slutet av blogg inlägget. Mycket fina tycker jag. Nöjd med mitt inköp.
Sen for vi till Göteborg och besökte Liseberg och där åkte jag minsann Balder för första gången med syrran, ojoj vilka fina miner vi fick på det fotot jag och syrran haha, dem leendena är guld värda=) Åkte så klart massa annat skoj med men orkar inte skriva ner alla, men hade kul iaf, dock lite trist att vi var tvugna att åka hem så tidigt, men men på ett sätt var de bra för då hann jag förbereda mig för kvällen och den fortsatte till Borås och där vankades det fest, och självklart blev man bjuden=)
Åkte dit och gick på en förfest med några killar och tjejer och sen drog vi ut på ett uteställe som heter Swing, trevligt ställe de där och trevligt folk, träffade många nya människor men även gamla polare.När jag var i Borås hörde jag en as bra låt å självklart fixade jag hem den med och har nog lyssnat på den 100 ggr idag haha, Vi vill åka volvo heter den, gryyymt bra låt asså, min favorit just nu=) Vad har annrs hänt på min miniresa då..hmmm jag tror nog att jag fått med det viktigaste. Hade det trevligt iaf och det var ju huvudsaken. Men som sagt var borta bra men hemma är ändå bäst=) Har ju haft en här hemma jag har saknat=( Men vi ses ju snart igen......
Nä nu ska jag gå å packa upp mina saker... aa föressten nu ska ni ta fram papper och penna för nu ska intresseklubben anteckna en viktig sak.. Sara har nämligen skaffat sig webcam woooohoooo=P så nu vet ni de haha.
Men nu har ni fått veta lite om hur jag haft det, vet inte vad jag ska skriva mer om har liksom inte riktigt kommit in i det här med bloggen än=P men gör mitt bästa!
Ha de fint alla där ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0