Party Party

"Var det ett skål ja hörde eller??=p" Hehe ja de hördes långa vägar igår härifrån=) Hehe förfest hos mig då med 9 personer, det var mycket trevlig skoj att vi blev så många tillslut=).
Väl ute sen så var de inte så kul faktiskt vet inte om de berodde på att de var tråkigt folk och tråkig musik eller om det var för att man var för nykter helt enkelt, har funderat på det där men har inte kommit fram till nått vettigt svar än=P.
Men kvällen var absolut värt priset hehe kosta ju bara 9 kr att gå in så, så för de kronorna så var de kul=)
Det enda roliga ute var typ att dansa på högtalarna, HaHa trodde aldrig de skulle få upp mig där men jodå tilslut så stod jag där med fyra andra pers=) haha lite kul var det allt.
Får vi se sen om vi hamna på några vimmel bilder denna helgen också eller om vi klarade oss hehe. Det var dne kvällen i korta drag det.



Idag då vad händer idag? ja de ringde nyss från jobbet men jag pallar verkligen inte att jobba i kväll så jag sa nej denna gången, fast behöver ju pengarna men nej skulle inte orka känner jag=P sitter här i stället idag och bara tar det lugnt. Sitter här å saknar min underbara älskling...... Angelica saknar henne så otroligt mycket, hade ja haft ett privat plan hade jag åkt upp å hämtat henne på en gång, ingen tvekan=)

Du är verkligen helt underbar och jag älskar dig så himla mycket!
Saknar och tänker på dig varje sekund! Det är verkligen du och jag för alltid och INGET kan någonsin stoppa det
Du betyder så himla mycket för mig och glad att jag har dig!
Snult <3 Snultan



Kommentarer
Postat av: Angelica

Äääälskling! Vad glad jag blir när jag läser det! :D Pussa sönder! <3

2007-09-23 @ 12:03:21
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0