Vilken SJUK helg

Ja det är precis som de låter en SJUK helg, helgen vart väl inte riktigt som ja hade planerat den om man säger så, av olika anledningar men den största anledningen är den att jag blev sjuk i Fredags kväll feber och jätte ont i halsen och örat och så höll de på hela natten och på lördagen åkte jag upp till akuten här i Hässleholm och de enda dem kunde konstatera var att ja hade en halsinfektion men inge halsfluss, inge halsfluss= ingen medicin. så jag gick hem i samma skick som ja kom dit, så om de där läkarbesöket var värt 3 timmars väntan och 300 kr, de vetefan:P men men idag (måndag) e jag fortfarande i samma skick å är det inte bättre i morgon så ska ja till en annan läkare för nått är inte hel rätt alltså! nog pratat om min sjukdom hehe kollade in björkets hemsida idag å vad skoj de var, ja var minsann med på hela 3 kort:) självklart ska de läggas upp;) hamnar väl längst ner på sidan som vanligt... Vilken rolig kväll de var alltså;) korten ser ju ut därefter med haha.

föressten de där ja skrev om innan att ja skulle fundera hela veckan, de tog slut med det funderandet i torsdags, fick en hel glasklar bild av vad ja hade att förvänta mig och det är inget jag är intresserad av, Trist men sant.
Vänner betyder mer än kärlek så är det faktiskt, oavsett var man träffat de underbara vännerna!!!! Uppdaterar mer efter helgens förhoppningsvis dunder fest hahaha=P... om ja bara blir frisk tillsdess.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0