20 år nu då..

Ojojoj det var verkligen längesen man skrev här, senast jag skrev var den 10 April, sen dess har det varit full rulle med allt möjligt, jobb och privatliv. Men det har bara vart roliga saker men man känner ju att man inte hunnit sitta ner och skriva nått här.
Men nu ska jag försöka få ihop lite från helgen som passerat förbi och lite bildbevis från helgens fest Haha=)
Vill tacka alla som var med och gjorde "min dag" till en helt underbar och oförglömlig dag=) Pussar på er alla=)
Fick mycket fint, dock tog jag inte kort på allt men kan ju skriva ner lite vad jag fick..
Presentkort på bla, systemet, vero moda, H&M, kicks
Coctails bok, parfym. strumpor, hårspännen, diadem,morgonrock,armband,en helt underbar film av min underbara Angelica=) och sing star skiva. Rosor fick jag med och även andra blommor=) Tror det var det, har jag glömt nått så ber ja om ursäkt men har dåligt minne:P men blev jätte glad för allt verkligen,tusen tack för allt!!

Lördagen då började redan vid 16 Tiden då alla var samlade och det var dukat till 8 personer och de serverades Taco till middag minsann=) Mycket gott... sen några timmar senare var det dags att bege sig till bowlingen, åkte i två omgångar och jag blev ensam tjej i mitt lag o i det andra laget blev de bara tjejer och en kille =)
 Resultatet kan vi ta en annan dag=P Men kul var det och mycket skratt blev det haha. Sen for vi vidare hem och fortsatte festen där med sing star och massa snacka=) Vilken underbart kul kväll... Sen var det dags för Utgång då och även där var det helt underbart=) Nu dags för lite bilder...tyvärr blev de inga bilder ute och inga från bowlingen för ja tog med min mobil o kan inte lägag in dem på denna gamla data=( Men hemma togs det en del=)



Sådär det vra lite bilder från kvällen, och vi alla hade hur kul som helst och kvällen tog väl sluta vid 04.30 ca=)
Det bästa med allt var att jag mådde grymt bra dagen efter faktiskt så det var mycket skönt=)
Sen på söndagen tog vi det bara lugnt, jag Marcus och Kristian, sofi hon drog på nya äventyr även på söndagen haha=) Och Maria drog hem redan 8 på morgonen när alla andra sov hehe.
Måndagen var det dags för jobb igen men efter jobb var ju marcus hemma hos mig och väntade på mig, han kom ju på Fredagen , så drog vi en sväng in till kristianstad, tänkte han skulle få se lite mer än bara Hässleholm när han var här nere för första gången hehe. Så de blev lite shopping där och massa snack, mycket trevligt, kul att du kom ner vännen! haft det mycket skoj när du vart här, och vi ses säkert snart igen=)
Tisdagen var det dags för Marcus att åka hem=( och dags för mig att jobba men efter jobb drog jag vidare mot Landskrona och hem till Kristian=)
Myyys var det här ja hehe <3 Sen i morse vaknade jag upp hemma hos Kristian och förberedde mig för resan hemåt o jobb. Och nu sitter man här och väntar på att Kristian ska komma hit=)
 Men ha en underbar kväll för det ska jag ha och på återseende=) puss / Snult




Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var otroligt kul att vara nere hos dig Sara och vi kommer ses snart igen, det kom vi ju redan överens om! :D Hade otroligt kul rakt igenom alla dagar. Tackar för en rolig tid och hälsar till er alla jag träffade där nere, grymt kul gäng och hoppas det inte tar lika länge tills jag återser dig Sara och alla andra för den delen! :D

2008-04-16 @ 21:18:52
Postat av: angelica

ja visst var det=)

2008-04-17 @ 17:38:50
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0