Hemma igen

Ja då var man tillbaka i Hässleholm igen då efter en helg i Stockholm=) Har haft det bra men helgen gick alldeles för fort=(. Jag har inte hunnit blogga någonting och detta kommer inte bli så långt heller tyvär, för väntar besök nämligen. Men bilder från helgen kommer att komma upp i morgon!
Måste bara berätta att i torsdags köpte jag en ny mobil och den kan ja slänga upp en bild på i detta inlägget=) Mycket nöjd med mitt köp, hitintills iaf=P
Ja vad har då hänt upp i Stockholm nu då? Eller rättare sagt i sigtuna där jag mest hållt till hehe. Varit i stan och shoppat har vi varit iaf i Fredags när jag kom upp, sen hem gjorde oss i ordning och sen for vi iväg till Madde, en gemensam kompis, förfestade lite där och sen drog vi ut till Kung Carl i Märsta. Det var mycket trevligt där och träffade ett par gamla polare jag inte träffat på typ 6 år:P Haha det var grymt skoj=) Trodde man aldrig.
 En trevlig kväll var det och väl hemma var det nattmat och sen sova som gällde. Lördagen spenderade jag mer eller mindre hos en gammal vän, kul å träffa gamla vänner man inte träffat på några år.
Söndagen for man vidare till huddinge för att fira Angelica på 20 års dagen=) Käkade tacos och fikade lite. En trevlig dag och en lugn hemma kväll med film blev de sen. måndagen var det dags att packa väskan och åka hem igen=( Gick en runda i stan innan mitt tåg hem gick. Precis 5 min innan tåget skulle gå kom ännu en kompis och ville vinka av mig vid tåget, Tack gumman var trevligt av dig=)   
Nej nu fick ja besäk hör och måste avsluta detta men skirver som sagt var mer i morgon och lägger även upp lite bilder=) Ha en trevlig kväll nu!



Kommentarer
Postat av: systeryster

haha jag ska vinna i sing star. meni bowling vinner jag inte och ag vill inte det heller för jag vet att jag inte gör det haha. ja vist e det spännande men presenter:)det tycker väl alla hehe. läs min blogg nu så får du se vad jag har gjort i helgen och hur min dag började och slutade hehe

puss

2008-04-01 @ 22:06:28
URL: http://sofi1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0