sommaren har kommit

Då har ytterligare en helg rullat förbi i en väldig fart... I fredags vart de ju iaf bio i Lund och den var mycket bra faktiskt tycker jag=) Mycket bra musik i den och romantisk=) Once hette den för er som missat mitt tidigare inlägg.
Sen resten av helgen spenderade jag mer eller mindre i Landskrona hos Kristian, var hemma en sväng fredag natt till lördag eftermiddag då jag umgicks lite med syrran och lille Albin=) Var i stan och gick, var ju himla skönt väder=)
Sen i Lördags var vi och kolla lite på street Racing i Helsingborg jag och kristian och en polare till han och sen for vi hem och bara tog de lugnt.
Söndagen for vi ut till väla en sväng, till Ikea och käkade lite glass och myste i solen=) Sen vart det även en sväng till hamnen och slottet i Landskrona. Tog lite fina bilder jag tänkte lägga upp, dock inte jätte många men några iaf. Söndag kvällen spenderade jag även hos Kristian, lagade lite mat och kolla tv. Så helgen kan man inte klaga på=)
Så i morse åkte jag hem för att gå på brandskyddsutbildning med jobbet, lagom kul.

Nu är det snart Valborg med och det väntas fest i Ystad minsann, Kristians polare som har fest och det lär bli ett par stycken hehe får hoppas det blir skoj men det blir det säkert.
Får hoppas Maria med vill hänga på=) roligare om man känner mer än 1 person=P



Sådär det var lite bilder från Helgen, lär säkert komma upp lite fler efter Valborg=)
Ha en underbar Måndags kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Markus

Äntligen lite att läsa ;) Låter som en fin helg det!

2008-04-29 @ 11:00:06
Postat av: Fröken Berg

Mmm hoppas verkligen du/ni får en kul valborg :)
Önskar så att man hade kunnat hänga på.

Puss puss o kraaam gumman

2008-04-29 @ 22:49:27
Postat av: Maria José

Vad kul det var i Ystad;) hehe! Goa killar det:D

2008-05-01 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0