Söndag

Usch vad jag känner att jag har blivit dålig på att blogga=( Har massa annat för mig om dagarna nu hehe.
Men nu hitta jag lite tid så då tänkte ja att ett litet blogginlägg ska jag allt skriva ner=)
 Vad har lilla sara gjort i helgen då.??. hmmm jo i Fredags åkte jag till Kristian och vi gick en runda i Landskrona och leta present till min mamma ( hon fyller år i morgonen, men ska fira henne idag) sen for vi hem till han och lagade mat och kolla tv och bara tog de lugnt typ. Just de vi for en runda till Helsingborg med och hämta en ny bilruta till hans bil. Sen på Lördagen var de dags att mecka med bilen hehe dock inte jag ,men 5 andra killar Haha, intressant och se hur svårt det kan vara att få i en ny bilruta=P
 När vi äntligen var klara med det for vi till Helsingborg och Väla och gick där en runda. Sen var det dags att fara hem till mig där god mat väntade och moster Mary på besök=)
 Sen vart det en låååång promenad för mig och kristian var ute i ca 2 timmar gick och hälsade på de söta fåren, så himla söta, tog massa kort men de finns bara på mobilen så tyvärr kan jag inte visa dem, men jätte söta:)
 Blev kär på nytt igen Haha...
Och nu är det Söndag och har precis vart och hämtat smörgåstårtor på OBS, för om några timmar är det "kalas" för mamma, mig och min syrra som fyllt år. Ska bli gott=)
 Sen ikväll kommer Kristian igen och det blir säkert en lugn kväll för sen är det jobb som väntar i morgon.
Nu ska jag göra mig lite i ordning innan alla kommer, Ha en toppen söndag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Behöver ju inte jag ens fråga nu vad du gjort i helgen, hehe.

2008-04-20 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0