Uppdatering av Helgen

Då var det Söndag igen då, ytterligare en helg som gått alldeles för fort, men det blir ju lätt så- Tiden går fort när man har roligt=) I Fredags var de meningen att jag och Linda skulle ut en sväng, men Linda blev sjuk och min förkylning är ännu kvar så vi beslöt oss för att ta de en annan helg istället.
Men Fredagen blev bra ändå tog det lugnt hemma bara typ, Hade ju trevligt sällskap iaf så Fredagen blev inte så dum iaf=)
Lördagen åkte jag och min kära vän Kristian till Helsingborg och mötte upp två av hans polare där och var på Ikea och Väla. Det var mycket trevligt och mycket fina saker hittade man=) Var typ ett år sen jag var på Ikea så grymt kul var det, Tack för att du fråga om jag ville följa med=) Sen kvällen tillbringade vi hemma hos mig och käkade gott och tog det bara lugnt.Hade även bror min på besök=) Trevligt trevligt.
Nu sitter man vid en bärbar data och funderar ännu på om jag ska köpa den eller inte, Kristians polare som vill sälja den, och jag är rätt sugen och shysst att ja får låna den och prova och sen bestämma om ja vill ha den eller ej=)Tack Tack. vi får väl se vad jag bestämmer mig för.

Denna vecka är det mycket som ska göras innan Fredag helst. På Onsdag kommer syster ysster ner och hälsar på över helgen=) Sen Torsdag fyller man 20=) Sen Fredag kommer Marcus från Borås ner hit och hälsar på.
 Sen Lördag är det 20 års festen, mat,bowling, förfest och sen utgång=) Hoppas på en underbar Lördagskväll och det tror jag nog att det blir=) Eller vad säger ni, mina gäster?Haha. Det blir vad man själv gör det till.
Så ser min vecka ut så det är mycket som ska handlas och städas här men ja hinner göra lite varje dag efter jobb om ja bara vill=)
Nu ska jag putsa min nya fina spegel som jag fått uppsatt på väggen idag, Jättefin Spegel är det som jag köpte på Ikea igår=).
Ha de bäst så hörs vi säkert=) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0